Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905        
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Інтернет-журналістика та блогінг

Image

Інтернет-журналістика та блогінг

Це напрям, що передбачає поширення журналістських матеріалів через мережу Інтернет або створення власного блогу в соціальних мережах.

Завдання фахівця цієї спеціальності – максимально об’єктивно подавати громадськості актуальну інформацію та в разі потреби проаналізувати її.

Умови вступу


Вступ на цю спеціальність відбувається за результатами Національного мультипредметного тесту (НМТ), який включає складання:

Обов’язкові предмети:

  • Українська мова
  • Математика
Третій предмет (будь-який) на вибір:
  • Історія України
  • Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська)
  • Біологія
  • Фізика
  • Хімія

Чим займається спеціаліст з інтернет-журналістики та блогінгу:

Моніторить новинний простір

Збирає інформацію

Аналізує зібраний матеріал

Редагує матеріали

Формує думку громадськості

Пише статті й новини на різні тематики

Працює з фото- і відеоматеріалами

Пише рецензії та коментарі

Створює проекти Інтернет-ЗМІ

Розкриває особливості виникнення та функціонування соціальних медіа

Цей сучасний канал комунікації зацікавлює аудиторію тим, що він має довіру публіки й особливі корпоративні стосунки, що засновані на цікавості до деталей інформації, можливостей неформальної дискусії, оцінки, критики.

Що вивчатимете протягом навчання?

Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Поглиблене вивчення, запропонованих програмою предметів, дозволить дізнатися усі секрети професії.

  • Основи PR та реклами
  • Інформаційні технології, системи та мережі
  • Мистецтво комунікацій
  • Основи журналістики
  • Соціальні комунікації
  • Digital-маркетинг та SMM
  • Жанри журналістики
  • Проблематика ЗМІ
  • Інтернет-журналістика
  • Телеграм-маркетинг
  • Медіарегулювання
  • Блогосфера та блогінг як інструмент просування
  • Вебдизайн та мультимедійні технології
  • Інформаційно-аналітична діяльність
  • Інформаційний менеджмент
  • Інформаційний консалтинг
  • Сучасні CMS
  • Медіастартап

ДЕ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ?

Кваліфікований фахівець завжди потрібен пресі, телебаченню чи інформаційним агенціям. Існує понад 50 посад, на яких може працювати цей спеціаліст.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

Інтернет-видання та ЗМІ

Самостійні онлайн-видання

Блогерство в соціальних мережах

Преса, друковані ЗМІ

Телебачення (телеведучий, телекореспондент, репортер)

Радіомовлення

Галузь зв'язків з громадськістю

Зв'язки з державними структурами

Копірайтинг у державних агенствах

Редакції періодичних видань або телепрограм

Івент-агентства

Фотожурналіст

Тревел-журналіст

Інформаційні агенції

Консалтингові фірми

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯТИМЕТЕ?

Заробітки кваліфікованого фахівця завжди дуже високі.

Заробітки фахівців в Інтернет-журналістиці чи блогерстві можуть сягати від 10 000 до 200-300 тис. гривень і більше!

ПЕРЕВАГИ ПРОФЕСІЇ:

Публічність

Цікава і різнобарвна робота

Спеціальність, яка надає повний спектр можливостей для саморозвитку, самореалізації та самовдосконалення, і ці процеси є невід`ємною її частиною

Можливість здійснювати прямий вплив на формування громадської думки

Роботи з лідерами думок

Мультимедійність

Можливості доступу до цільової аудиторії та спілкування з нею

Для цієї сфери характерна можливість ознайомлення з матеріалом з будь-якої точки світу одночасно багатьма користувачами кіберпростору і додавання відгуків до записів безпосередньо в електронному середовищі.

Ринок праці вирізняється серед інших своїми великими розмірами та можливостями. Ця професія забезпечить вам розвиток як з професіональної точки зору, так і з особистісної.

logo-bottom2.jpg

Зв'язки з громадськістю і реклама

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Інтернет-журналістика та блогінг

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Консультують:

© 2023 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.