Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905        
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Image

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Сучасна й нова освітня програма, яка готує спеціалістів із телевізійної журналістики, теле-, радіоведучих, відеоблогерів та новітніх медіа. Універсальні фахцівці, які зможуть працювати телекореспондентами, ведучими, репортерами, менеджерами зірок, продюсерами тощо.

А також - будуть професіоналами у новітніх медіа: діджитал, SMM, працюватимуть у маркетингових компаніх, креативних, рекламних агенціях та PR-компаніях.

Умови вступу


Вступ на цю спеціальність відбувається за результатами Національного мультипредметного тесту (НМТ) та творчого конкурсу.


НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ:

Обов’язкові предмети:

  • Українська мова
  • Математика

Третій предмет (будь-який) на вибір:

  • Історія України
  • Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська)
  • Біологія
  • Фізика
  • Хімія

ТВОРЧИЙ КОНКУРС:

  • 1 етап – Написання власного твору
  • 2 етап – Декламування його на камеру

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ФАХІВЕЦЬ З ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКИ ТА НОВІТНІХ МЕДІАКОМУНІКАЦІЙ:

Моніторить новинний простір

Збирає інформацію

Шукає та бере інтерв'ю у спеціалістів різних галузей

Аналізує зібраний матеріал

Редагує матеріали

Формує думку громадськості

Пише статті й новини на різні тематики

Працює з фото- і відеоматеріалами

Пише рецензії та коментарі

Ринок журналістської праці вирізняється серед інших своїми великими розмірами та можливостями. Ця професія забезпечить вам розвиток як з професіональної точки зору, так і з особистісної. Журналіст – професіонал завжди потрібен будь-якому виданню або телеканалу.

Що вивчатимете протягом навчання?

Навчаючись тележурналістиці, наші студенти поглиблюють свої знання за допомогою дисциплін з різних спеціальностей. Це дає змогу бути обізнаним в повномасштабному медіапросторі і розуміти його закономірності. Це допомагають зробити такі предмети:

  • Соціальні комунікації
  • Українська мова
  • Основи журналістики
  • Digital-маркетинг і SMM
  • Жанри журналістики
  • Ораторське мистецтво
  • Фотожурналістика
  • Веб-дизайн та мультимедійні технології
  • Інтернет-журналістика
  • Телевізійний репортаж і кореспонденція
  • Проблематика ЗМІ
  • Теле- та радіовиробництво
  • Блогосфера та блогінг
  • Техніка екранного мовлення
  • Тележурналістика
  • Технології аудіовізуального виробництва
  • Монтаж та постпродакшн

ДЕ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ?

Кваліфікований журналіст завжди потрібен. Жодна солідна телеканал чи компанія не обходиться без талановитого журналіста. Спеціаліст, який зможе працювати в інтернет-виданнях, на телебаченні, в PR, бути менеджером блогера чи зірки, копірайтером, спічрайтером. Дуже актуальна професія із гарним прибутком.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

Телебачення (телеведучий, телекореспондент, репортет)

Радіомовлення

Фотожурналіст

Тревел-журналістика

Преса, друковані та Інтернет ЗМІ

Галузь зв'язків з громадськістю

Зв'язки з державними структурами

Агентства з копірайтингу та спічрайтингу

Редакція періодичних видань або телепрограм

Івент-агенства

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯТИМЕТЕ?

Доходи кваліфікованого журналіста завжди дуже високі. Спеціаліст даної галузі може працювати у престижних інформаційних виданнях, на провідних українських телеканалах. Їхні заробітки можуть сягати від 10 000 до 100 000 гривень.

ПЕРЕВАГИ ПРОФЕСІЇ:

цікава і різнобарвна робота

журналісти – це люди завжди високого статусу

спеціальність не обмежується лише тележурналістикою, а дає можливість працювати редакторами, кореспондентами, SMM-менеджерами

журналістика - це професія, що дає можливість на постійний кар'єрний зріст, особливо в сфері медіа

журналістика- це професія, яка не знає слово "рутина"

професія журналіста надає можливість багато подорожувати

журналістика - спеціальність, яка надає повний спектр можливостей для саморозвитку, самореалізації та самовдосконалення, і ці процеси є невід`ємною її частиною

можливість здійснювати прямий вплив на формування громадської думки

постійне спілкування з людьми, відвідування різних подій та зустрічей, нові знайомства

logo-bottom2.jpg

Зв'язки з громадськістю і реклама

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Інтернет-журналістика та блогінг

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Консультують:

© 2023 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.