Цей напрям є одним із найбільш динамічних і затребуваних на світовому ринку праці.
Основним завданням спеціаліста є налагодження комунікації із медіа, Інтернет-комунікацій, діджитал-напрямків та SMM, досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, і її клієнтами, а також просування продукту в широкі маси за допомогою цифрових каналів.
Це фахівці, які також працюють у нішах продажів, аналітики, просування та реклами послуг і товарів в інтернеті.
Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Це дає змогу бути обізнаним в повномасштабному медіапросторі і розуміти його закономірності. Це допомагають зробити такі предмети:
Зараз практично на кожному великому і середньому підприємстві трудиться хоча б один такий фахівець.
Студенти працюють медіааналітиками, SMM- і контент-менеджерами, PR- і рекламними менеджерами, координаторами проектів і програм, бренд-стратегами, відеографами, графічними дизайнерами тощо.
Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:
Заробітки кваліфікованого фахівця завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена діджитал-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед. Їхні заробітки можуть сягати від 10 000 до 200 000 гривень і більше!
Ця сфера дуже затребувана не лише в Україні, а й у всьому світі. Тому що з кожним днем все більше продажів/покупок здійснюється в інтернеті.
У сучасній медіасфері необхідні не тільки вузькі фахівці (з обмеженим і залежним від існуючих технологій медіавиробництва набором знань і навичок), скільки поліфункціональні і адаптивні люди з креативним мисленням , розумінням логіки соціального розвитку та ролі медіа в сучасному суспільстві.
Специфіка діяльності експерта багато в чому обумовлена тим, що ринок потенційних роботодавців неймовірно широкий і різноманітний.
Зв'язки з громадськістю і реклама
Тележурналістика та новітні медіакомунікації
Інтернет-журналістика та блогінг
Медіакомунікації та діджитал продакшн
Консультують: