Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905        
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Зв'язки з громадськістю і реклама

Image

Зв'язки з громадськістю і реклама

Це наука і мистецтво організації та здійснення піар-діяльності, формування довіри, популяризації продукту за допомогою поширення та обміну інформацією, робота з інформацією, її поширення та адаптація під різні платформи.

Основним завданням спеціаліста цієї сфери є досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, і її клієнтами, партнерами, владою усіх рівнів, журналістами, населенням та реклама і просування продукту, фірми або ж особи. Також, завдання фахівця цієї спеціальності – це максимально об’єктивно подавати громадськості актуальну інформацію та в разі потреби проаналізувати її.

Умови вступу


Вступ на цю спеціальність відбувається за результатами Національного мультипредметного тесту (НМТ), який включає складання:

Обов’язкові предмети:

  • Українська мова
  • Математика
Третій предмет (будь-який) на вибір:
  • Історія України
  • Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська)
  • Біологія
  • Фізика
  • Хімія

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ФАХІВЕЦЬ ЗІ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ І РЕКЛАМИ:

Розробляє PR-стратегію

Працює над створенням іміджу

Співпрацює зі ЗМІ

Організовує прес-конференції, інтерв'ю та івент-заходи

Готує і поширює інформацію

Планує рекламні компанії та координує їх

Контролює бюджет

Моніторить новинний простір

Збирає інформацію

Аналізує зібраний матеріал

Редагує матеріали

Формує думку громадськості

Пише статті й новини на різні тематики

Працює з фото- і відеоматеріалами

Пише рецензії та коментарі

Специфіка діяльності експерта зі зв'язків з громадськістю багато в чому обумовлена тим, що ринок потенційних роботодавців неймовірно широкий і різноманітний. PR-відділи організовані у всіх західних компаніях, які працюють на українському ринку, а також у багатьох українських компаніях і майже у всіх ЗМІ. Ця професія забезпечить вам розвиток як з професіональної точки зору, так і з особистісної.

Що вивчатимете протягом навчання?

Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Поглиблене вивчення, запропонованих програмою предметів, дозволить дізнатися усі секрети професії.

  • Основи PR та реклами
  • Мистецтво комунікацій
  • Корпоративні комунікації
  • Основи журналістики
  • Соціальні комунікації
  • Digital-маркетинг та SMM
  • Основи редагування
  • Жанри журналістики
  • Медіапсихологія
  • Візуалізація реклами
  • Іміджологія
  • Вебдизайн та мультимедійні технології
  • Медіарегулювання
  • Брендинг
  • Інтернет-журналістика
  • Виборчі технології
  • Інформаційний консалтинг
  • Політичний PR
  • Креативні технології в рекламі та PR
  • Спічрайтинг та копірайтинг
  • Прес-служби та інформаційні агентства
  • Телеграм-маркетинг
  • Геобрендинг
  • Блогосфера та блогінг як інструмент просування
  • Антикризові комунікації

ДЕ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ?

Зараз практично на кожному великому і середньому підприємстві трудиться хоча б один працівник зі сфери медіа При необхідності виконання великого обсягу роботи організовується цілий PR-відділ та прес-службу. Що стосується невеликих компаній, то вони воліють наймати співробітників-універсалів. Тому у менеджера, що пройшов курс навчання ще й з маркетингу або реклами, набагато більше шансів знайти хорошу роботу. Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та рекламник.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

PR і рекламні агенції

Відділи комунікації

Прес-служби

Засоби масової інформації (телебачення, радіо, видання)

Органи державної влади (керівник прес-служби, прес-секретар)

Комерційні установи

Громадські організації

SMM-агенції (SMM-спеціаліст, таргетолог, сторіс-мейкер, блогер, менеджер блогера)

Діджитал-агентства

Маркентингові агентства

Telegram-холдинги (менеджер із реклами, копірайтер)

Агентства копірайтингу та спічрайтингу

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯТИМЕТЕ?

PR-фахівці та журналісти важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед. На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 200 000 гривень.

ПЕРЕВАГИ ПРОФЕСІЇ:

Затребуваність фахівців

Висока заробітна плата

Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити

Перспективи кар’єрного зростання в професії

Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці

logo-bottom2.jpg

Зв'язки з громадськістю і реклама

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Інтернет-журналістика та блогінг

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Консультують:

© 2023 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.