Це наука і мистецтво організації та здійснення піар-діяльності, формування довіри, популяризації продукту за допомогою поширення та обміну інформацією, робота з інформацією, її поширення та адаптація під різні платформи.
Основним завданням спеціаліста цієї сфери є досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, і її клієнтами, партнерами, владою усіх рівнів, журналістами, населенням та реклама і просування продукту, фірми або ж особи. Також, завдання фахівця цієї спеціальності – це максимально об’єктивно подавати громадськості актуальну інформацію та в разі потреби проаналізувати її.
Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Поглиблене вивчення, запропонованих програмою предметів, дозволить дізнатися усі секрети професії.
Зараз практично на кожному великому і середньому підприємстві трудиться хоча б один працівник зі сфери медіа При необхідності виконання великого обсягу роботи організовується цілий PR-відділ та прес-службу. Що стосується невеликих компаній, то вони воліють наймати співробітників-універсалів. Тому у менеджера, що пройшов курс навчання ще й з маркетингу або реклами, набагато більше шансів знайти хорошу роботу. Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та рекламник.
Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:
PR-фахівці та журналісти важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед. На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 200 000 гривень.
Зв'язки з громадськістю і реклама
Тележурналістика та новітні медіакомунікації
Інтернет-журналістика та блогінг
Медіакомунікації та діджитал продакшн
Консультують: