Декан зазначив, що такі новітні технології для сфери ПР, журналістики є дуже важливими, саме тому внесли додатково такі компетентності. Відповідно кожна компетентність несе за собою певний програмний результат навчання, всі вони взяті зі стандарту.
Тетяна Кашуба, PR-менеджер 1+1 Media, зазначила основні проблеми, з якими студенти зіштовхуються під час роботи, зокрема, це погане знання структури українського медіаринку, нерозуміння цільової аудиторії, на яку спрямовується видання, іноді під час працевлаштування випускники не знають ключові проєкти компаній, проблеми виникають із розподілом комунікацій (зовнішні/внутрішні) та написанням прес-релізів, інтерв’ю тощо. Тому пропозиція додати в ОП освітні компоненти, які навчають писати унікальні тексти, покращити редакторську майстерність, виявляти плагіат і пропаганду, розуміти особливості інформаційно-психологічних операцій, формування корпоративного іміджу тощо – викликали жваве обговорення. Голова правління і керівник медіа-хабу «Твоє місто» Тарас Яценко зазначив, що варто додати вивчення медіаринку, бізнес-моделей в медіа, а також формувати загальне уявлення здобувачів про місію та мету журналістської діяльності. До обговорення долучилися випускники кафедри Діана Дяченко, Андрій Крутаков та Ангеліна Фесенко, зауваживши, що освітня програма наразі зазнає відчутних позитивних змін, яких вона потребувала.
Надія Іллюк, завідувач відділу ІТА «ЮН-ПРЕС» звернула увагу на практичну підготовку здобувачів, оскільки вони мають працювати з технологіями, веб додатками тощо. Важливим є те, зазначила вона, що кафедра звертає увагу на майстерність практикуючих онлайн журналістів, редакторів, громадських діячів, на їх індивідуальний стиль. Тому актуальність даної ОП на сьогодні велика.
Зв'язки з громадськістю і реклама
Тележурналістика та новітні медіакомунікації
Інтернет-журналістика та блогінг
Медіакомунікації та діджитал продакшн
Консультують: