Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905        
(096) 824 3154
Галудзіна-Горобець Вікторія Ігорівна
(068) 739 37 70
(050) 975 78 29
Парфенюк Ігор Миколайович
(063) 674 45 52
Яцевський Ярослав

Реагуючи на численні запити стейкхолдерів на вдосконалення проєкту освітньої програми, кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики 13 лютого 2023 року провела зустріч з усіма зацікавленими сторонами – викладачами, роботодавцями, випускниками кафедри, здобувачами. Засідання розпочали гаранти освітніх програм – кандидат наук із соціальних комунікацій І.М. Парфенюк та доктор філологічних наук О.О. Гарачковська.

Парфенюк І.М. зробив огляд ОП «Зв`язки з громадськістю та реклама» та «Журналістика», зазначив, що вони є взаємопов’язаними, адже підпорядковуються одному стандарту 061 «Журналістика», саме тому багато освітніх компонент схожі. Ігор Миколайович зосередив, зокрема, увагу на компетентностях. Всі компетентності були взяті зі стандарту, але в загальні компетентності була додана ще одна - ЗК13. Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин. Зумовлено це тим, що кафедра готує універсальних студентів, які можуть працювати і в політичній, і в комерційні сфері. Також додали спеціальні компетентності – СК07. Здатність використовувати технології формування громадської думки, позиціювання та створення сприятливого іміджу; СК08. Здатність використовувати новітні інформаційно-комунікаційні технології, сучасні канали комунікації в професійній діяльності.

Декан зазначив, що такі новітні технології для сфери ПР, журналістики є дуже важливими, саме тому внесли додатково такі компетентності. Відповідно кожна компетентність несе за собою певний програмний результат навчання, всі вони взяті зі стандарту.

Далі слово мали випускники кафедри та роботодавці, що власне й сформувало порядок денний засідання, адже саме їх запити до підготовки майбутніх фахівців максимально враховуються в процесі розробки проєкту освітньої програми.

Тетяна Кашуба, PR-менеджер 1+1 Media, зазначила основні проблеми, з якими студенти зіштовхуються під час роботи, зокрема, це погане знання структури українського медіаринку, нерозуміння цільової аудиторії, на яку спрямовується видання, іноді під час працевлаштування випускники не знають ключові проєкти компаній, проблеми виникають із розподілом комунікацій (зовнішні/внутрішні) та написанням прес-релізів, інтерв’ю тощо. Тому пропозиція додати в ОП освітні компоненти, які навчають писати унікальні тексти, покращити редакторську майстерність, виявляти плагіат і пропаганду, розуміти особливості інформаційно-психологічних операцій, формування корпоративного іміджу тощо – викликали жваве обговорення. Голова правління і керівник медіа-хабу «Твоє місто» Тарас Яценко зазначив, що варто додати вивчення медіаринку, бізнес-моделей в медіа, а також формувати загальне уявлення здобувачів про місію та мету журналістської діяльності. До обговорення долучилися випускники кафедри Діана Дяченко, Андрій Крутаков та Ангеліна Фесенко, зауваживши, що освітня програма наразі зазнає відчутних позитивних змін, яких вона потребувала.

Надія Іллюк, завідувач відділу ІТА «ЮН-ПРЕС» звернула увагу на практичну підготовку здобувачів, оскільки вони мають працювати з технологіями, веб додатками тощо. Важливим є те, зазначила вона, що кафедра звертає увагу на майстерність практикуючих онлайн журналістів, редакторів, громадських діячів, на їх індивідуальний стиль. Тому актуальність даної ОП на сьогодні велика.

Конструктивне обговорення освітньої програми з роботодавцями, студентами та викладачами освітніх компонент призводить до кращого розуміння справжніх потреб медіаринку та викликів, перед якими опиняються випускники кафедри, тож усі учасники зустрічі домовились про те, що висловлені пропозиції будуть висвітлені на сайті, а також, після додаткового обговорення навесні – внесені в ОП.

Проєкти ОП

Освітньо-професійна програма «Зв’язки з громадськістю та реклама»

Освітньо-професійна програма «Журналістика»

logo-bottom2.jpg

Зв'язки з громадськістю і реклама

Тележурналістика та новітні медіакомунікації

Інтернет-журналістика та блогінг

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Консультують:

© 2023 Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики.